پارسیان کریپتو
خانهمقالاتان اف تی
مقالات
معرفی بازی Ember Sword؛ آموزش کسب درآمد با جنگیدن در امبر سورد عکس
معرفی بازی Ember Sword؛ آموزش کسب درآمد با جنگیدن در امبر سورد

بازی ویدئویی Ember Sword یک بازی نقش آفرینی آنلاین (MMORPG) با محوریت جنگ و ماجراجویی در فضای متاورس است. این بازی چهار قوم مختلف را دارد که برای کنترل قلمرو با یکدیگر رقابت می کنند. بازیکنان می توانند شخصیت، تجهیزات و زمین های مختلف را انتخاب یا خریداری کنند. بازی از توکن EMBER و NFT های قابل معامله پشتیبانی می کند که به بازیکنان امکان کسب درآمد را می دهد. سازنده بازی، Bright Star Studios، هدف ارائه تجربه ای منحصربه فرد در متاورس و کسب درآمد برای کاربران را دنبال می کند. بازی در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد.

April 16, 2024
0
0
آموزش کامل بازی پگاکسی + راهنمای کسب درآمد از بازی pegaxy عکس
آموزش کامل بازی پگاکسی + راهنمای کسب درآمد از بازی pegaxy

بازی پگاکسی Pegaxy یک بازی اسب دوانی بلاکچینی است که در آن بازیکنان می توانند از طریق شرکت در مسابقات، پرورش و اجاره اسب ها ارز دیجیتال بدست آورند. این بازی ترکیبی از سرگرمی و کسب درآمد است که به کاربران اجازه می دهد در حین لذت بردن از بازی، از مزایای اقتصادی آن نیز بهره مند شوند.

April 6, 2024
0
0
بازی Stepn چیست؟ آموزش کسب درآمد در بازی استپن عکس
بازی Stepn چیست؟ آموزش کسب درآمد در بازی استپن

استپن (Stepn) اولین بازی موبایلی مرتبط با توکن‌های غیرمثلی (NFT) است که کاربران را تشویق می‌کند تا با قدم زدن و دویدن کسب درآمد کنند. اگر شما هم دوست دارید با قدم زدن درآمد به دست بیاورید این مقاله را از دست ندهید. پارسیان کریپتو قصد دارد در این مقاله به شما نشان دهد که بازی Stepn چیست و برای دانلود و نصب بازی استپن چه باید کرد با ما همراه باشید

April 4, 2024
0
0
فری مینت NFT چیست؟ مینت رایگان ان اف تی با Lazy minting عکس
فری مینت NFT چیست؟ مینت رایگان ان اف تی با Lazy minting

پارسیان کریپتو در این مقاله قصد دارد نحوه مینت رایگان ان اف تی در یکی از پلتفرم‌های معروف NFT را به شما آموزش دهد. به این شیوه ضرب کردن ان‌اف‌تی Lazy Minting گفته می‌شود. در این فرایند، کاربران برای ساخت ان‌اف‌تی نیازی به پرداخت کارمزد ندارند.

March 28, 2024
0
0
بهترین NFT برای سرمایه گذاری در سال 2024 + نحوه انتخاب بهترین ان اف تی عکس
بهترین NFT برای سرمایه گذاری در سال 2024 + نحوه انتخاب بهترین ان اف تی

NFT، یا Non-fungible Token، به معنای توکن غیر قابل معاوضه است که در مقابل Fungible Token یا توکن قابل معاوضه قرار می‌گیرد. این توکن‌ها قابلیت تعویض با یکدیگر را ندارند. به عنوان مثال، هر بیت کوین با بیت کوین دیگری تفاوتی ندارد؛ اما توکن‌های NFT دارای ویژگی منحصر به فردی هستند که آنها را از […]

March 24, 2024
0
0
آموزش خرید و فروش NFT+ سرمایه گذاری در ان اف تی ها عکس
آموزش خرید و فروش NFT+ سرمایه گذاری در ان اف تی ها

خرید NFT یا فروش آن در اوپن سی کار دشواری نیست اما باید حواستان به کلاهبرداران و نوسان شدید قیمت‌ها در این صنعت باشد. از دست رفتن پول کاربران از طریق فیشینگ (Phishing) و راگ پول (Rug Pull) یک موضوع رایج است.

March 3, 2024
0
0
دونالد ترامپ ۲.۴ میلیون دلار اتریوم فروخته است عکس
دونالد ترامپ ۲.۴ میلیون دلار اتریوم فروخته است

داده‌های شرکت آرکام اینتلیجنس نشان می‌دهد که یک کیف پول کریپتو که متعلق به رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، دونالد ترامپ است، طی سه هفته اخیر ۱۰۷۵ اتریوم به ارزش حدود ۲.۴ میلیون دلار فروخته است.

December 28, 2023
0
0