
به نوشته
فرید کریمی
تاریخ انتشار

به نوشته
فرید کریمی
تاریخ انتشار
سنگاپور به تازگی پروژهای جدید به نام شبکه جهانی مالی و فناوری (GFTN) را آغاز کرده است تا جایگاه خود را به عنوان یکی از مراکز مهم فینتک جهانی تقویت کند. بانک مرکزی این کشور، که به نام مقامات پولی سنگاپور (MAS) شناخته میشود، این شبکه را در تاریخ ۳۰ سپتامبر اعلام کرد.
در مراحل اولیه، سنگاپور فناوریهای نوآورانه را امتحان کرد و پروژههای زیادی را برای پیشرفت فینتک آغاز نمود. اکنون، GFTN با تمرکز بر موضوعات مهمی مانند پرداختها و داراییهای دیجیتال، این مسیر را ادامه میدهد. دو رهبر برجسته از MAS، راوی منون و ساپنندو موهانتی، این شبکه جدید را هدایت خواهند کرد.
اخیراً، MAS به یک شرکت معروف به نام جمینی، که یکی از صرافیهای رمزارزی است، اجازه داده تا خدمات پرداخت دیجیتال خود را ارائه دهد. سعد احمد، مسئول عملیات جمینی در منطقه آسیا-پاسیفیک، بیان کرد که آنها قصد دارند کارکنان بیشتری را استخدام کنند و به دفتر بزرگتری در سنگاپور نقل مکان کنند.

منبع: The Monetary Authority of Singapore
سنگاپور با تقویت زیرساختهای خود و ایجاد شبکههای نوآورانه، محیطی مساعد برای شرکتهای مالی و فناوری ایجاد کرده است. این اقدامات نشان از تعهد جدی این کشور به توسعه و شکوفایی در عرصه فینتک دارد.
در نهایت، به نظر میرسد که آینده فینتک در سنگاپور روشن و امیدوارکننده باشد. برنامههای نوآورانه این کشور نه تنها به تقویت اقتصاد داخلی کمک میکند بلکه میتواند الگویی برای دیگر کشورها باشد.
درباره نویسنده
فرید کریمی
ثبت نظر جدید
حجم بازار
۷۱٫۳ میلیارد
سهم بازار
BTC:
58.17%
ETH :
9.17%
بیشترین رشد
Cap
+ 220.15%
بیشترین ضرر
Magma Finance
– 22.45%
نرخ تتر
167,217.0تومان
– 0.10%
قیمت ارزهای دیجیتال
بیشتر
BTC
+ 1.47%
۱۰٬۰۷۷٬۷۰۷٬۲۲۳ تومان

ETH
+ 2.14%
۲۶۴٬۲۱۰٬۸۸۰ تومان

USDT
- 0.01%
۱۶۷٬۰۰۳ تومان

BNB
- 0.28%
۹۴٬۰۰۹٬۰۲۷ تومان

USDC
+ 0.00%
۱۶۷٬۲۱۱ تومان
کاربر مهمان