آزادی یکی از مدیران بایننس و بررسی دوباره فروش XRP توسط ریپل!

خانه
آزادی یکی از مدیران بایننس و بررسی دوباره فروش XRP توسط ریپل! عکس

به نوشته

User Avatar

فرید کریمی

تاریخ انتشار

۷ آبان ۱۴۰۳

در خبری از دنیای ارزهای دیجیتال، دولت نیجریه تصمیم گرفت که مدیر اجرایی بایننس را آزاد کند. این فرد که تگرن گامباریان نام دارد، بیش از هفت ماه در زندان بوده است. وکیل او بیان کرد که نقش بزرگی در بایننس نداشته و به همین دلیل اتهامات برداشته شدند. همچنین سلامت وی در حال وخیم شدن بود و نیاز به مراقبت‌های پزشکی داشت.

ریپل و درخواست تجدید نظر در مورد فروش XRP

ریپل لبز، در ۲۵ اکتبر درخواست کرد که دادگاه دوباره به تصمیم دولت آمریکا درباره فروش XRP نگاهی بیاندازد. این شرکت در پی جریمه ۱۲۵ میلیون دلاری برای فروش XRP به سرمایه‌گذاران بزرگ، خواستار بررسی قانونی دقیق تری است.

توافق مالی FTX و Bybit

در ۲۴ اکتبر، شرکت FTX توافق کرد که ۲۲۸ میلیون دلار به Bybit بپردازد. این توافق به دنبال پرونده‌ای برای بازگرداندن پول‌های از دست رفته بود. FTX می‌خواهد ۱۷۵ میلیون دلار ارز دیجیتال از Bybit برداشت کند که این توافق هنوز نیاز به تأیید دادگاه دارد و قرار است ۲۰ نوامبر بررسی شود.

پیشنهاد جدید مالیاتی در دانمارک

در دانمارک، شورای قوانین مالیاتی پیشنهادی برای مالیات بر سود ارزهای دیجیتال که حتی هنوز فروخته نشده‌اند، ارائه کرده است. وزیر مالیاتی دانمارک معتقد است که قوانین فعلی ناعادلانه هستند و به ساده‌سازی قوانین از طریق یکپارچه‌سازی همه دارایی‌های دیجیتال در گروهی واحد برای مالیات سالانه اصرار دارد.

در پایان، مشاهده می‌کنیم که در دنیای ارزهای دیجیتال، تحولات زیادی در حال رخ دادن است و کشورها و شرکت‌ها به دنبال قوانین و توافقات جدید برای مدیریت چالش‌های این حوزه هستند.

درباره نویسنده

فرید کریمی

ثبت نظر جدید