بنیاد اتریوم به دنبال کاهش نگرانی‌ها درباره استیکینگ!

خانه
بنیاد اتریوم به دنبال کاهش نگرانی‌ها درباره استیکینگ! عکس

به نوشته

User Avatar

فرید کریمی

تاریخ انتشار

۱ بهمن ۱۴۰۳

ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، اخیراً اعلام کرده که اگر بنیاد اتریوم تصمیم بگیرد اترهای خود را استیک کند، در صورت بروز اختلافات آینده درباره تغییرات در سیستم، مجبور به انتخاب یک طرف خواهد بود. بسیاری از اعضای جامعه اتریوم خواهان استیکینگ اتر توسط بنیاد هستند تا بتواند درآمد زایی کرده و هزینه‌های خود را تامین کند.

به‌صورت لحظه‌ای قیمت اتریوم را بررسی کنید.

منبع: : Josh Stark

استیکینگ یا فروش؟

بنیاد اتریوم به دنبال راه‌هایی است تا نگرانی‌های خود را درباره استیکینگ کاهش دهد. ویتالیک اشاره کرده که بنیاد از شبکه اصلی برای پذیرش پرداخت‌ها در رویدادهای خاصی استفاده می‌کند. این نگرانی‌ها باعث شده تا تصمیم‌گیری درباره خرید و فروش توکن‌ها با دقت بیشتری صورت گیرد.

دیدگاه‌های متفاوت

ساسانو، یکی دیگر از اعضای جامعه، اظهار داشته که گرچه این کار ممکن است دارای ریسک‌هایی باشد، اما گزینه‌های پیش رو بهتر از فروش اتر برای تامین مالی پروژه‌های جدید هستند. ویتالیک با توضیح علت احتیاط بنیاد درباره استیکینگ، به این ایده‌ها پاسخ داده است.

منبع: : Eric Conner

با توجه به توسعه‌های آینده و تغییرات احتمالی در ساختار اتریوم، بنیاد به دنبال یافتن راه‌هایی است که بتواند ضمن حفظ مزایای استیکینگ، ریسک‌های آن را نیز مدیریت کند. این موضوع نشان‌دهنده اهمیت تصمیم‌گیری‌های استراتژیک برای حفظ ثبات و پیشرفت در بنیاد است.

درباره نویسنده

فرید کریمی

ثبت نظر جدید